Forum

Page 8 of 9 FirstFirst ... 6789 LastLast
Results 106 to 120 of 133
    Do you guys know what TeamSpeak will do with NPL licenses? It will be removed for everyone or people who had npl license will be able to use it still?
    Last edited by dante696; December 3rd, 2018 at 09:19 AM. Reason: moved to right thread has 0 todo with TS5

Quote Originally Posted by Dorde View Post
    Discord benutzen? NEIN DANKE! Bitte informiere dich über Jason Citron (CEO of Discord)und was er mit OpenFeint gemacht hat.
    Was ist denn genau passiert? Habe nur gelesen, dass er das Unternehmen verkauft hat. Aber was ist denn der kritische Punkt?

Wo bekomme ich NPL Lizenz her?

Hallo,
    wo bekommt man eine NPL Lizenz her? Seitdem Ts5 angekündigt wurde, ist sie nicht mehr auffindbar. Nur noch die Gamer License, für Preise, die wir uns nicht leisten können. Sollte es bald keine kostenlose Möglichkeit zum erweitern der Slots geben. Sind wir leider gezwungen zu Discord zu wechseln. Wir persönlich mögen Teamspeak auf jeden fall mehr. Aber was Teamspeak hier momentan abzieht ist nicht so toll.

Mit freundlichen Grüßen,
    Ultim8Gaming
    Last edited by dante696; December 6th, 2018 at 04:33 PM. Reason: merged

Sponsorship license

Who knows ? When Teamspeak license sponsorship license? Or NPL? Why so long they are not launching Sponsorship license ? If they are not going to launch it before New Year, why they closed NPL registration so early?

Sollen die bestehenden npl Lizenzen jetzt auch nicht mehr verlängert werden?

Non Profit License Geschlossen?

Hey!

Leider mussten wir einen neuen server aufmachen und unsere Non Profit License ist nun weg und mein kollege der sie angefordert hat hat die email nicht mehr..

Jetzt wollten wir eine neue beantragen aber wie ich sehe kann man dies nicht mehr.

Gibt es einen anderen weg bei Teamspeak die NPL anzufordern?

MFG

Chiura
    Last edited by dante696; December 25th, 2018 at 06:29 PM. Reason: merged

Sorry for this, but...

I don't understand why we're all being treated like this. I've been using TeamSpeak since I can think. First we are deprived of the right to sponsor servers. Then the NPL is tightened. Now the NPL is even to be abolished (removed). And TeamSpeak 5 is still not released - nobody knows what happens with the NPL licenses. I think that's a cheek. What should we TeamSpeak users do with our communities? Buy the gamer license plus pay server costs? I have refused to use Discord - but if there is no other way, then unfortunately it is so. Then we have to change. Normally, in order to compete with Discord and get the users back, TeamSpeak would have to make the conditions looser and NOT harder. If the post is deleted, I know that TeamSpeak is not interested in its users. You could also simply meet the user's wishes and finally publish a statement.
    Last edited by dante696; December 27th, 2018 at 02:26 PM. Reason: moved into right thread. 90% of your post are about the npl

Is there no Non-Profit License auto renew anymore?

Hi
    meine aktuelle npl läuft am 26.Januar 2019 aus und das obwohl der Server noch läuft. Was passiert danach? Wird die zu einer Sponsoring License?

Quote Originally Posted by preterive View Post
    Hi
    meine aktuelle npl läuft am 26.Januar 2019 aus und das obwohl der Server noch läuft. Was passiert danach? Wird die zu einer Sponsoring License?
    Du musst einfach warten. Meine wurde verlängert und ist jetzt bis zum 30.06.2019 gültig(end date : Sun Jun 30 00:00:00 2019).

ok. Es sieht halt momentan so aus:

Ich würde es nicht gut finden falls der Teamspeak auf einmal down ist, da die Lizenz abgelaufen ist. Daher wäre es schön Infos zu bekommen.

Quote Originally Posted by preterive View Post
    ok. Es sieht halt momentan so aus:

Ich würde es nicht gut finden falls der Teamspeak auf einmal down ist, da die Lizenz abgelaufen ist. Daher wäre es schön Infos zu bekommen.
    Wenn du es von Teamspeak direkt hören willst musst du Sales anschreiben übers Ticketsystem. Da ich die selben Fragen hatte hier die Antworten die ich bekommen habe:

1. Meine NPL läuft aktuell bis zum 22.1.2019, wird sie weiterhin verlängert?
    >>>> Solange Ihr TeamSpeak Server innerhalb von 30 Tagen vor dem Ablaufdatum noch aktiv ist, wird Ihre Lizenz automatisch von unserem System verlängert. Falls dies nicht der Fall ist, wird sie ablaufen. Abgelaufene NPLs werden leider nicht mehr manuell verlängert.

Und auch ein Serverwechsel scheint kein Problem zu sein
    1. Eine NPL ist ja immer nur für einen Server gedacht. In wie weit muss ich die ummelden wenn ich den Server (Bei mir steht ein Server wechsel bevor) wechsel?
    >>>> Sie können uns gerne Ihre neue IP mitteilen, damit wir diese in unser System aufnehmen können.

Es ist lediglich nicht mehr möglich eine neue NPL zu beantragen oder eine inaktive NPL manuell reaktivieren zu lassen.

None profit license for TeamSpeak

Hello, can i get free license for my clan TeamSpeak? I need like 100 slots for my friends and my community.. Is it possible? 32 slots is really low for my buddies.. :/
    Please..
    Last edited by dante696; January 4th, 2019 at 09:50 AM. Reason: merged

Well, i think you wont be able to get npl license :/ They closed it propably forever, you need to buy gamer license or just teamspeak server with more than 32 slots

I don't get why you guys closed npl licenses..
    In those support topics a moderator said this, if i remember well "We are working at a new license system for teamspeak and they will be released with teamspeak5" or something like that
    So you want us to wait 1 year (cuz you need forever to relase a client) just to get a npl license that is promoting your service after all?
    Why you close the licenses in middle of June 2018!
    why would you close NPL licenses in middle of June 2018! IF YOU DON'T PLAN TO RELASE YOUR "NEW LICENSE SYSTEM" AT LEAST AT THE END OF THE YEAR!

I do not live in the richest country and i can't affor a DEDICATED SERVER for my teamspeak AND A 300$ license/year
    After all, we are doing those gaming communities for fun and for a batter place for our players/friends no one is getting ritch with a teamspeak!
    And i don't care about "privacy" This is just another non sense to make Discord look bad.

English is not my main language!
    I just wanted to say my opinion.
    Last edited by dante696; January 9th, 2019 at 08:12 AM. Reason: moved out of ts5 thread. has 0 to with it

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)