Forum

Notice to all users

We are migrating towards a new forum system located at community.teamspeak.com, as such this forum will become read-only on January 29, 2020

Page 26 of 140 FirstFirst ... 1624252627283676126 ... LastLast
Results 376 to 390 of 2094
    Jetzt versteh ich wirklich NICHTS mehr.

Ich habe mir auch das verlinkte tool heruntergeladen und gestartet, aber er sucht Dateien die es auf meinem Rechner garnicht gibt.

Also ich bin Serveradmin auf meinem gemieteten TS3 Server und habe daher einen Adminaccount mit dem ich auch täglich Online bin. Weitere Adminaccountdaten sind mir absolut nicht bekannt und ich habe diese auch nie gesehen, davon gehört oder erhalten und weiß daher auch nicht wo diese sein sollen bzw. wie diese lauten.

Ist denn jemand hier der mir das in deutscher Sprache erklären kann, so da sich eventuell auch in den Genuß komme, das ganze hier nuzen zu können, das wäre wirklich toll

Deiner Versuche mir zu helfen in Ehren und vielen Dank dafür aber nun bin ich nur noch verwirrter als vorher und weiß ja garnicht ob du mich überhaupt richtig verstehst.

Obscurito

@ Obscurito: Please do not write in German here, because only English is allowed in this forum (german posts will be deleted).

But of course you can write to me with any messenger or by e-mail in German language.

You will find my messenger details in the first post on page 1 (looking for the link below "Messenger support") or in my forum profile. My e-mail address is written into the readme.txt (in the first 10 lines).

But currently I need more time to answer, because today my main computer got broken and my backup system is much slower and don't allow me to do much .

Danke für deine Antwort und ich habe dich direk tin ICQ angeschrieben.

Und german not allowed, soweit da sich mir verbieten lasse in meiner Muttersprache zu schreiben, kommen wir sicher nie und wenn die verantwortlichen hier das löschen wollen, können sie das gerne tun, aber ich bin Deutscher und schreibe deutsch, fertig.

Wir haben ja nun Komtaktmöglichkeiten ausserhalb der Foren hier und können uns dort auf deutsch unterhalten.

German not allowed, ja nee, is klar

P.s.: Meinen Account können sie dann gleich mitlöschen, denn schreiben darf ich ja eh nicht

Hello everyone !

I am searching for a list with bad nicknames and bad channels for the bot !
    Does someone still working on a file like this or does someone have such a list?

Thx for answer and sry for my bad english^^

Rixorer

Quote Originally Posted by Rixorer View Post
    Hello everyone !

I am searching for a list with bad nicknames and bad channels for the bot !
    Does someone still working on a file like this or does someone have such a list?

Thx for answer and sry for my bad english^^

Rixorer
    Why you do not create your own blacklistfiles? You only have to edit the right files for it

greets,

that's easy
    because i dont want to make something wrong and then the bot doesnt work anymore so i am scared befor that and when i should do this should i only write the bad names into the list??

Start at is this message:
    Serverquery Error 770 moveClient (): already member of channel
    Any ideas?

Quote Originally Posted by astrid12 View Post
    Start at is this message:
    Serverquery Error 770 moveClient (): already member of channel
    Any ideas?
    If you get this message while starting this bot (and you also get the message "Warning: Unable to switch channel (own client ID: XY)!" at the log file), it is simple:

You may set the default channel ID as new channel in the bot server config file as value of ts3_channel_id. But the bot is already in the default channel after joining your server (like a TS3 Client). Thats why you get this error message.

Just set -1 at ts3_channel_id to disable this function or set another channel ID.

I have a problem.

In my config file I activated the Record check
    Code:
    record_check_enable = 2
    The Moveing does work, but the bot doesn't send me the message from the cfg file.
    The Path to the cfg file is right
    Code:
    # Path to file which contains the record messages
    record_file = config/recordmessages.cfg
    so, where can be the mistake?

Quote Originally Posted by St3v3 View Post
    [...]
    The Moveing does work, but the bot doesn't send me the message from the cfg file.
    [...]
    so, where can be the mistake?
    Any entries in the logfile? Did you set the encoding for the record config file right? You can set this in the config file, see bot_messages_encoding.

Quote Originally Posted by Stefan1200 View Post
    Any entries in the logfile? Did you set the encoding for the record config file right?
    Ohh.. I'd see that there comes an error in the logfile while I'm strating the Recording.

Code:
    2010-06-13 13:49:55	POKE_ERROR	server: ServerQuery Error 1541 pokeClient(): invalid parameter size - Client ID: 3
    So, how can I fix it?

Quote Originally Posted by St3v3 View Post
    Ohh.. I'd see that there comes an error in the logfile while I'm strating the Recording.

Code:
    2010-06-13 13:49:55	POKE_ERROR	server: ServerQuery Error 1541 pokeClient(): invalid parameter size - Client ID: 3
    So, how can I fix it?
    Please post your config/recordmessages.cfg file, the setting bot_messages_encoding from main config file and the encoding you saved the file config/recordmessages.cfg.

config/recordmessages.cfg:

Code:
    # Set a record message. On both modes the client should see the message.
    # If mode 2, you can use %RECORD_CHANNEL_NAME% in the message, which will be replaced with the channel name (of the record_move_channel_id).
    # Typical BBCode like in Teamspeak 3 Client possible. You can use \n for a new line.
    Aufnehmen ist hier Verboten! \n Beende das Aufnahmen um wieder in andere Channel zu Switchen!
    bot_messages_encoding:

Code:
    bot_messages_encoding = UTF-8
    cfgfile saved as UTF-8

@ St3v3: Please contact me by a messenger software. You find my contact details in the first post on page 1 (look for Messenger support) or in my forum profile.

Ok Guys,

My messages never appered because the bot is Poking the Person who is recording.
    A Poke Message can only have a total length of 100 characters and the BBcodes are counted with in.
    So the messages of the "recordmessages.cfg" shouldn't be longer than 100 characters.

thx for your help Stefan

ps: U made a very good work

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)